fredag 25 juli 2008

The Dark Knight












Såg The Dark Knight på bio igår med Sanna och jäklar vad bra den var!!! Heath Ledgers roll som jokern var en otrolig fröjd för ögat, obehaglig och så rå. Mums. Dock fick vi inte den bästa bio-upplevelsen... filmen krånglade i början med ljudet och fägerna, det satt två skitjobbiga nördkillar bredvid mig som luktade svett och kommenterade halva filmen, någon fes bakom mig i början OCH killen framför skymde texten för mig. Därför funderar jag på att gå och se den igen nästa vecka, för den är värd att se igen!

3 kommentarer:

Jenny sa...

HAHA! Har inte du alltid otur med sånt när du är på bio?

Nina Josephine Pettersson Jalming sa...

ooooh, jajajajaja, jag vill helst se den NU. men jag tror inte det går...vi får ta & se den på bergakungen, typ nästa vecka, och hoppas på att du slipper alla som svettas och fiser på dig, haha :D

Sanna sa...

Åh, jag vill också se den igen! Och betala för den. :P